Sedaa27 Bebegim 14 aylık oldu hala yürümüyor bir yerlerden tutunup yürüyor ama ellerini bırakma cesaretini bulamıyor yürüme arkadaşı ile de yuruyor
papatyammm_34 Sedaa27 Arkadaşımın kızı 16 aylıkken yürüdü. Her çocuk farklıdır. Korkmayın zaten yürüme belirtileri vermiş.
AliKuzey12 Sedaa27 17 aylık yürüdük bizde aniden yapıyolr zaten ben 17. Ayda bile ümitsizdim kendilerine güvenemiyorlar ama birdende yapıyolar
AliKuzey12 Sedaa27 bende parkta yürüttüm bu arada scooter ilgisini çekmişti onu uzaklastırdım elinide caktırmadan bıraktım öyle yürüttüm dışarıda daha cok heveslenip yürüme sansı yüksek evde asla yürütemezdim herhalde