Ben de normalde her şeyi kendim yapar yediririm ama bu kavanoz mamaları alıyorum mecbur acil durumlarda yedirmek iyi oluyor. Hepsini çok sevdi, muzluyu da öyle. Ama onu yediği gün kabızlık oluyor bizde de :)
bir çay kaşığı zeytin yağı içirin o mamadan yarım saat sonra, sıkıntı olmaz biz öyle yapıyoruz :) öyle çözüm bulduk