Kızlar yeni badana boya yaptık. Bende salonda duvarıma bu küçük dekor resimlerden aldım tablo gibi çift taraflı bantla yapıştırdım. Kızım koltuk tepesine çıkıp sökmüş boyunun yettiği kadarı 4-5 tnaesini sökmüş ne yalan söyleyim çokta beğenmedim ben kaldırıyım dedim hepsini sade duvar olsun. Ama bi söktüm 12 li tablo taktığımdan ötürü tabloları sökünce duvarda geldi 🥴 12 tane ceviz büyüklüğünde sökük var duvarda gri duvarlarım. Sökünce beyaz beyaz oldu. Ojeyle boyasam belli olurmu acaba yapan varmı 🥴🥴