Kızım doğdugundan beri tuvaleti çok güzel düzenliydi saati bile şaşmazdı gazlarını bile kendi çıkarırdı benim çıkarmama gerek kalmazdı nazarmı ettik ne 2 buçuk aydan itibaren bi kere 10 gün yapmadı hastahaneye götürdük doktor fitil verdi onunla yaptıdık ilaç verdi düzene girmesi için bi ara düzenledi sonra sancı yaptı bıraktık sonra böyle ıkınır gibi olunca masajla destekledim 3-5 gün öyle yapmaya başlamıştı hergün şimdide 3-4 günde yapmazsa rahatsızsa mecbur fitil ile yaptırıyorum zeytinyağı kendi yediklerime dikkat ettim kompostolar falan yaptım ben tuvaletten çıkamaz durumda oldum kızımda yine tık olmadı bu arada anne sütü alıyor sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde kabızlık olmaz dedi doktorumuz açta değil gelişimi güzel aç olan bebek çünkü fitilde versen çıkaravak bişey olmadığından yapamıyor doktor 6.aya kadar bağırsakları tam gelişmediği için olabiliyor dedi ama haliyle her zaman yapamayınca rahatsız oluyor böyle olan varmı ne gibi bir çözüm buldunuz