Ayfa1608 burcubrck buzluktaydı demi veya dondurucuda ? Eğer öyleyse bişey olmaz. Bende geçen çıkarırken farkettim tavuğun yarısını alıp yarısını buzluğa koymuştum poşet açılmış sonradan öyle kalmış. Baya da durdu ölmedik 😅😅
Bebitom_3 burcubrck ben bugün poşeti çıkardım sadece küçük bir yerden kemik delmiş ama etin rengi dönmüştü. O yüzden kullanmadım.
burcubrck Ayfa1608 buzluktaydı bu şekilde acele koydular. Aman bişey olmadıysa sıkıntı yok çocuk da var bide 😅