Busratkgz
52 günlüktük. Krem sürdüler. Ameliyat bitti 2 saat sonra eve geçtik. O akşam işerken biraz ağladı sonra hiç sıkıntı olmadı. Hiç geç kalmayın derim
Huzırsuzlanmadı bile doktor calpol bile vermemize gerek yol dedi, nasıl ama canı acır dikiş var sonuçda dedim, ama gerçekten huysuzlanmadı mamasını yedi uykusunu uyudu