Emine1234 biliyorum bu zamanda tek maaşla geçinene Allah yardım etsin gerçekten çok zor bide ikiz
Bende çağrı merkezi nde çalışmayı düşünüyorum geçinememek değil ama alışkanlık yine kendi paramı kazanmak istiyorum o yüzden araştırmıştım baya Ordu da yaşıyorum ben global bilgi burda mart ayında alım yapacakmış inşallah onu bekliyorum
En avantajlısı o gibi duruyor şuan inşallah Afyon da da faaliyet göstermeye başlar sende girersin 🙏