Mehtap_Arda Arkadaşlar merhaba, ben kolposkopi yaptırdım ve sonuç yüksek riskli cin 3 çıktı. Randevu alamadığım için henüz ne yapılacak bilemiyorum. Test sonucu cın3 gelen varmı? Süreç nasıl ilerliyor.
Busray Mehtap_Arda büyük ihtimalle size leep işlemi yapılacaktır yani rahim ağzı traslama .. lütfen en kısa zamanda doktorunuza randevu alın ve gidin çünkü bu rahim ağzı kanseri öncesi lezyon eğer tedavi edilmezse riskiniz artar.
Sevol Mehtap_Arda cın 3 yüksek riskli olduğu için size leep yapılıp rahim ağzında tıraşlana yapılır . Aksatmamabızı önerim. Geçmiş olsun. Smear testini her sene vermeyi Hpv testi yaptırmayı aksatmayın Allah sabır versin
Mery12 Mehtap_Arda geçmiş olsun herhangi bir belirtiniz varmıydı? Bende de şüphe var smear aldılar endişeliyim biraz
Mehtap_Arda Çıkardıkları parçayı tekrar patolojiye gönderiyorlar mış sanırım. Halen kesin tanı değil mi cin3 acaba
Sevol Mehtap_Arda cın 3 kesin tanı. Yani cın 3 yazıyorsa rapor da leep yapılmalı acilen Kansere yakın bir evre Riskli diye biliyorum Bende leep oldum çünkü Zor bir süreçti hep kontrol edilmeli
Sevol Mehtap_Arda evet yılda 1 smear yaptırıyorum Şu an temiz bir sorun yok şükür Umarım sizde atlatırsınız
Mehtap_Arda Teşekkür ederim. hayır siğil yoktu, kontrol için smear testi yaptırdım sonucu ascus çıktı, ordan hpv testi yaptırdım oda 16 pozitif çıktı, sonrasında kolposkopi yaptırdım onunda sonucu cın3 geldi. Bende daha sonra ne yapılacağını Merak ettim
Deniz773 Mehtap_Arda kolposkopi ne kadar sürüyor acaba ağrılı mı , bende kolposkopi yaptıracam nasıl oluyor bilmiyorum :( size de çok geçmiş olsun
Deniz773 Sevol çok geçmiş olsun ne güzel kurtulmuşsunuz sizde de hpv 16-18 miydi . Kolposkopi ağrılı bi işlem mi benim de yaptırmam gerekiyor:( siz nasıl kurtuldunuz ,yiyecek vs ne önerirsiniz takviye görünce yazarsanız çok sevinirim çok teşekkürler . Siz de de cin 3 mü çıkmıştı
Sevol Deniz773 kolposkopi yapıldı,sonuç cın 3 son evre olduğu için hemen ameliyat oldum. O bölge traşlandı ve şükür birşey kalmadı