aynı dönemde bizde yaşadık bu durumu oglumla uzunca devam etti hatta emzirme danışmanı çağırdım eve. Danışmanın tavsiyeleri şöyleydi; karanlık ve sessiz oda da emzirme, banyo karanlık ise orada, gerekirse duşta suyun altında, kanguru takip emzirme vs. Hiçbiri ise yaramadı bende. Aç kalmasın diye uykusunda emzirdim uzun bir süre. Reddetme aşamasına gelmeden ayakta emzirdim yürüyerek sonra tamamen reddetmişti. Çok yıpratıcı bi süreç ama geçecek öyle düşünün. Bu arada sonrasında çok sık emzirme teklif ettiğimi farkettim bu yüzden de reddedebiliyorlar. Ben her ağlamasında meme
Verdim bu doğru değilmiş danışman öyle söylemişti. Birkaç ay devam etti bu durum uykusunda emzirme ayakta emzirme uzun süre emzirmeme gibi şeyler denedim sonra şükürler olsun tekrar emmeye başladı ufak ufak.
Umarım faydası olur