Hunilianne yenidoğan testinde işitme sorunu olmadığı saptanmışsa testin düzenli aralıklarla yinelenmesine gerek yok. Fakat testten sonra önemli bir hastalık geçirdiyse o zaman yinelenmesi gerekli. İşitme kaybı açısından risk faktörü bulunmayan bebekler testten 3 kez kalırsa ABR testi uygulanıyor, postu açan hanımefendide olduğu gibi. Sizin bebeğiniz geçtiyse bu durumda tekrara gerek duyulmaz, tabii herhangi bir şüpheniz yoksa. Yani bir şey atladığınızı düşünmüyorum 🌸