alparslan1_ benim 2 tane vardı birini satım bu kaldı ikizlerime aldım tekerlekleri sikinca daha yavaş gevsetince daha hızlı gidiyor diğer modellere gore daha hafif bir urun benim mesela ikizlerden biri için hafif kaldı diğeri için tamdı sürekli onunla gitmek istedi değerini istemedi