Aslanbey Evet diştir o zaman, inanın kızım 4. Aya gelene kadar asla ağlamazdı ne gaz problemi ne başka bişey öyle iyiydi ki hem uykusu ve düzeni, 4. Ayda birden değişti diş ağrıları çok zorladı şuan 10 aylık 5 dişi var ama bu zamana kadar neler çektik gelip bide bize sorun, ne uyku kaldı ne bişey canları sağolsun hepsi bir dönem işte