Tgkaneses çok şükür bir sorun yok sadece uyumayı öğrenemedi gazı yok karnı tok altı kuru ağrısı da olduğunu düşünmüyorum olsa beni görünce gülümseyerek kollarını kaldırmaz dediğim gibi sadece uykuya geçişimiz çok zor elbette uyuyo ama uzun uzun değil 1 saat uyusa şükür ediyorum