julide27 Bol bol emzirin, mama takviyesi de yapın. Emzirme çayı da için bol bol. Emin olun zamanla artıyor hepimizin ilk günler litre litre sütü gelmedi. Ben anne çayları çok içtim, bebeğimi de sürekli emzirdim, bebek emdikce de artıyor. Yetersiz değil çok iyi bir annesiniz, anneyiz. Üzülmeyin lütfen.🤗