Masal_3 Arkadaşlar 22 gündür sezeryan olalı dikişimin sol tarafında sert bir şişlik var bilgisi olan varmı
zeynepozgee Masal_3 benim de sağ tarafım öyle şiş ve çok sert, doktor dikişin bitişi orası tüm dikiş orda toplanıyor dedi, normalmiş 🤷♀️
Masal_3 zeynepozgee ayy korktum ne zamana kadar böyle devam eder peki bu arada cvb verdiğiniz için tşk ederim