Kızlar selam, benim oğlum 3.5 aylık maşallah sübhanallah fazla saçları var çocuğu sıkıyor belli bizde kış ayı keselim yaza kadar şekil alsın diyoruz. Ama ilk bebeğimiz normal traş makinası ile kesebilir miyiz yoksa bebek traş makinası var ondan mı alalım.