balkupumm09 ben özelde doğum yaptım. 38+2 de oldu. 1 ay gelişim geriliği olunca. Yoksa 39 u da bekletiyordu benim doktorum sezeryan bile olsa.. Bana günü 38.haftada 2 haftada daha bekleyelim demişti 37nin başında da vermişti günü. Bana kalsa 37 de olsun derdim ama doktorum ısrarla 38 i bekleyelim dedi🐳