Meri-Mel merhaba, benim ikizlerim var o emzik sorununu yaşıyordum hemde ikisiyle , sonra aklıma ten çorapı ince şekilde kesip emziğin kenar uçlarına bağlayıp kafalrından geçiriyordum hafif bol yapıyordum, gece emzik diştükçe kendileri ağızlarına koyuyordu çünkü ya boynunda ya da çenesinde oluyordu emzik kendileri bulup emince bana da sorun kalmamıştı çok rahatlamıştım ☺️ bir öenri sadece yapmak isterseniz . Ten çorabı hem yumuşak hiçbir zarar vermedi