Beyzas01 Arkadaşlar oğlum 7 aylık oldu su kesinlikle içmiyor zorla bardak denedim olmuyor kaşık olmuyor susuz kalmaması için Şırınga ile içiriyorum ne yapmam lazım nasıl bir yol izlemem lazım önerdiğiniz Alıştırma bardağı var mı
KaynanaYiyen Beyzas01 valla 14 aylık hala içmez. Çok zorladım istemiyor. Ne bardaklar aldım ama yok. Ben zaten mamayı sulandırarak veriyorum 9. Ayından beri. Şimdi 210 cc ye 4 kaşık atıyorum. Ondan suyu alıyor. 🤣