annesininaski_ 30 aylık kızım o da öğlen uykularını redediyor. Doktoru sabah erken uyandırın örn. 7-8 gibi uyanıp 12-13:30 arası uyutup max. 1-1,5 saat uyumasına müsade edin. Akşam da 9-10 gibi uyutun demişti.Ben dediklerini uyguladım evet öğlenleri uyudu fakat ısrarla yaklaştım hatta öğlen uyku öncesi banyo-masaj şeklinde daha etkili oldu. Bırakmasını istemiyorum 🙇🏼♀️🤭 Deneyebilirsiniz 🌺