Bende aynı durumdaydım 1 ay çektim. Ama pirinç unu maması verdim oğluma geceleri. Uykusu düzene girdi. Gece arada uyanıyor ama en azından 12de uyuyor. 12 bizim için güzel bir saat. Bebeğimi 9-10da uytmak benim için imkansız 😂 hemen uyanır erken uyursa.