Princess1 Bebeğim 4 aylık biberon da dahil meme dışında hicbir şey almıyor sadece meme ile besleniyor dışımın çekilmesi gerek hep erteledim ama artık dayanamıyorum ağrıdan çektiren car mi antibiyotik kullanımı nasıl oldu
Pirayee Princess1 emzirenlere uygun antibiyotikler veriliyor ama emzirdiginizi mutlaka doktora söyleyin
cglyn9 Princess1 20lik dişim çürümüştü çektirdim ben. Antibiyotik de kullandım sonrasında, antiseptik sprey de. Her ilaç anne sütüne geçiyor yapacak bişey yok ama güvenli kabul edilen ilaçlar var onlardan kullanırsanız sorun olmaz.
Yagiiizefem Ben çektirdim zaten dişçiye belirtiyorsunuz apse yapmışsa eğer antibiyotik veriyor 1 hafta sonra da çekiyor