esmanur433 Sıfır temelle 3 aylık bebemle nasıl hazırlanabilirim.O uyurken video izleyip test çözsem yapabilir miyim bilmiyorum 🥹 biraz akıla fikere ve gaza ihtiyacım varr🥲
Gulkrgl esmanur433 benim dünyalar tatlısı kızım 11 aylık gün içinde maalesef çalışamiyorum ama gece o uyuduktan sonra çalışmaya çalışıyorum ama yeterli olmuyor pazartesi tekrar kaldığım yerden devam edicem uykumuzdan feragat etmezsek yapamayız mecbur uykudan feragat edeceğiz
nibado esmanur433 bence bölümümüzle alakalı eğer kolay ataması olan düşük puanla alan bir bölümse olabilir ama çok çok az ataması varsa ve derece gerekiyorsa epey zorlamanız gerekebilir şatları yine de olmayacak diye bir şey yok. Üniversitede fakülte birincimiz 2 çocuklu bir kadındı.
Gulkrgl esmanur433 ve sana tavsiyem hocalarını iyi seç ben mesela matematikte Mehmet bilge yıldız tarihte ramazan Yetgin coğrafya engin Eraydın ve Bayram Meral arası gidip geliyorum emin değilim Türkçe Öznur saat yıldırım dinleyeceğim. Önce matematik ve tarihi bitireceğim her gün 20 paragraf çözmeye özen gösteriyorum bir kaç tane de kpss uygulaması indirdim oradan da bazen gün içinde soru çözüyorum akşam bulaşıkları yıkarken de kpss videosu açıyorum hakkımızda hayırlısı
fatma___ Kesinlikle yaparsınız alt yapınız varsa hızlı bir tekrar ve bol soru ile yaparsınız 😍 bende 3 ay çalışmıştım ve atandım iyiki o üç ayı zorlamışım yorgunluktan ölürdüm ama bırakmadım okul varken haftasonu dershaneye gitmek çok yorucu gelirdi
esmanur433 nibado yaaa ne çok güzel ben düz memurluk için kpss istiyorum bu arada üniversite sınavına da giricem denemek için
esmanur433 Gulkrgl ayy inşAllh bende böyle asimli olurum seneye bu zamanlar ben atamdım kızlarrrr diye başlık açmak istiyorum çünkü 🥹
bernnaa esmanur433 yaparsın canım bende aynıyım 2 aylık bebiş var haftasonu açıköğretim sınavı var yeniden de KPSS ye çalışmaya başlıycam. Bide örgün bir üniversitem var ama ona gidemiyorum maalesef . Kadın isterse herşeyi yapar ki yapmak zorunda da bebişin geleceği için 👌🏻😂
esmanur433 bernnaa ay inşAllah ya kimsem yok tek bakıyorum o yüzden zor olur diye düşünüyorum ona bakarken bi aradan da video açıcam tv dem bakalım nasıl gidecek🥹
Prensesannesii44 esmanur433 ben günde 7 saat falan çalışıyorum. Program eşliğinde gidince daha rahat oluyor.
Nimneva esmanur433 ben de hazırlanmak istiyorum 7 yaşında oğlum 3 aylık kızım var çok fena çok ağlıyo gün içinde tuvalete zor gidiyorum yılbaşından sonra kız biraz büyür düzene girer diye düşünüyorum o zaman bi plan oturtup başlıycam inşallah