Merhaba arkadaşlar benim kızım 16 aylık ama besinleri ne yaparsam yapayım çiğnemeden yutuyor gösteriyorum oyuna çeviriyorum yeri geliyor ciddi oluyorum anlatiyorum ama yok sanki inada yapıyor bu yüzden hep kabız oluyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor başından geçen ve çözüm bulan annelerim?