Kızlar merhaba, kızım 5 aylık. Doğduğundan beri emzik kullanıyorduk. 3 hafta önce kendiliğinden emziği bıraktı. Ve 3 haftadır sadece emerek uyuyor. Memeyi ağzından çıkardığım anda uyanıyor ve ağlıyor tekrar memeyi tutunca susup hemen uyuyor.
Çok kötü bir durumdayım asla uyuyamıyorum sırtım belim ağrıyor
Önerisi olan var mı ?