berosunannesi Evde doğum günü yaptık O kadar özendik aldık yaptık çöp olacak diye çok üzülüyorum ya bidaha da aynısı yapılamayacağına göre çöp olacak mecbur 😂 sizde de oluyor mu bu duygu