Ben kullandım dogdugu günden beri hala kullanıyorum 9 aylıgız cevremde kımın bebegı varsa onada tavsiye ediyorum kolik bebegım asırı gazlıydı hem gazını aldı hem sakınlestırdı daha rahat uyumadınız sağlıyor kime tavsiye ettiysem onlarda başkalarına onerdı iyisi var stok yapıyorum hatta