Oğlum 1 yaşından bu yana kaka yapsın çiş yapsın bezini değişmeye çalıştığımda asla izin vermiyor acıttığımı düşünmüyorum da asla kirli de bırakmıyorum altında. Kaka yaptığında halinden çok memnun asla yaptım demez koku geldiğinde oğlum kaka mı yaptın dediğimde hayır der bunu nasıl düzeltecez yaza kadar böyle devam ederse tuvalet eğitimini hiç beceremeyeceğiz gibi duruyor bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler.