kamyon_leo şuan bırakmayı düşünmüyorum, asıl düşüncem ne zaman bırakılması gerektiği. Sütüm geç geldiği için başlamak durumunda kaldım çokta savaş verdim emsin diye şükür emiyor ama mama takviyesi de yapıyorum günde 1 veya 2 kere. Ek gıdaya başladık ama ne memenin ne mamanın yerini tutmuyor malesef ki. Sadece mama içen bebek için mi 2 yaşta bırakılmalı sizce yoksa meme+mama gidenlerde emzirmeyle bir mi bırakmalı 😪