LadyMarmelatte 21-22 derece oda sıcaklığında 2.5 tog içine kısa çıtçıtlı atlet giydirdiğimiz çocuğun üstü örtülür mü? Tecrübeli anneler çocuğuna uyku tulumu giydirenler nasıl yapıyorsunuz?
Lawyer20 LadyMarmelatte 2.5 tog 21-22 derece için çok sıcak olur üstünü örtmeyi bırakın 2.5 togu bile giydirmeyin o sıcaklık için 1 tog kullanın
Ececiiim LadyMarmelatte ince pijama üzerine 1.6 tog giydirip üzerini örtmüyorum. Üşümüyor da terlemiyor da
sifirekran_bolkitap LadyMarmelatte Tog meseleainde markadan markaya da değişiyor bunun bi testi filan yok bence marka bı 2.5 tog diye etiketliyor 2.5 oluyor bence😂 Bence çocuk terliyor mu yada gögsü soğuk mu buna bakmalıyız
tultanhanim LadyMarmelatte 20 21 derece oluyor ev lcw nin 1.6 tog tulumunu kullanıyoruz içine askılı veya kısa kollu zıbın giydiriyorum üşümüyor
Lawyer20 LadyMarmelatte 16-20 arası 2.5 tog giydirebilirsiniz şöyle örnek vereyim size şu an Hollanda’da oturan kuzenlerim çocuklarına 2.5 tog giydiriyor Hollanda buraya göre baya soğuk
papatyammm_34 LadyMarmelatte Üstünü örtmüyorum. Zaten uyku tulumunun amacı o. Bir de üstünü örtmek istemeyen çocuklar için muhtesem
uznnzu- Ya bende bu konuyu çok merak ediyordum civilden almak istiyorum sürekli üstünü açıyor ev şuan 23-24 derece oluyor kaç tog almaliyim yani 1 tog mu
Dilararden 2.5 tog zaten yorgan kalınlığıdır. İçine askılı atletten başka bir şeye gerek yoktur. Üstü de asla örtülmemelidir
LadyMarmelatte Şu an için normal pijamasını giydirip üstüne yorganını örttüm sanırım 2.5 ve 3 tog kullanmama daha zaman var uygun fiyatlı bulabilirsem 1.5 tog bakarım 🤷🏼♀️