aren3521 ben test yaptırmadım. Ama biz de belirtilerden eminiz ki süt alerjisi. Döküntü bizde de yok, mukuslu kaka (kan yok), aşırı gaz, az kilo alımı bizim belirtilerimizdi. 3.5 aylıktan 7. Aya kadar çook sıkı bi diyet yaptım ben. Sonra yavaş yavaş kendi diyetimi açtım. Çok şükür artık benim sütümden geçenlere alerjik tepki vermiyor. Doktorumuz 1 yaşına kadar inek sütü ürünü verme dedi. Ben denemek için 9.5 ayda yoğurt verdim, pişik oldu hemen:( şu an 10 ay 1 haftalık. Ben hala her şeyi yiyebiliyorum ama kızıma keçi sütünden devam ediyorum. Her bebek farklı oluyor ama doktorumuz bana diyeti ne kadar sıkı yaparsam o kadar rahat atlatacağımızı söylemişti. Bi cafede tesadüfen bir alerjik bebek annesiyle tanıştım. 14 aylık bebeğinde hala geçmemişti mesela. Anne sütünden de hala etkileniyordu.