Cagininannesi biz 4 ay 23 gunluguz. Kullaniyorum, doktoruma sordum. Sizde doktorunuza sorarak kullanabilirsiniz diye dusunuyorum. Herkesin bebegi bir degil. Ben kizim kadar hareketli bir bebek cevremde gormedim, kucuk kardesimi de ben buyutmustum o da dahil. Sizin de bebeginiz hareketli olabilir. Kaldi ki bizim yurutecimizin aparati var destekli. Rahat duruyor kizim zaten cok falza da kalmiyor 10 en fazla 15 dk. Kurtarici olarak kullaniyorum bende.