irem-25 Selam kızlar ben hamilelik boyunca hiç çatlamadım ama doğum da 1-2 çatlağım oldu şimdi de karnımın her yeri mor mor çatlaklar oldu ve acımaya başladı önerebileğiniz onarıcı krem yağ var mı
Eailesi4 irem-25 ben kantaron yağı ve tatlı badem yağı kullanmıştm benimde doğumdan sonra olmuştu şimdi incecik beyaz kaldılar belli bile olmuyor