Evet arkadaşlar baslikta da belirttiğim gibi bebekleriniz kac saate bir besleniyor( Mama veya emzirme) Ikiz bebeklerim var 5.5 ayliklar ve sk sk besleniyorlar beslenme sürelerini uzatamadm. Yemeleri gereken miktarı vaktinde yemedikleri icin sk acıkıyorlar. Bu aylarda bebegi olanlar kac saate bir besleme yapıyorsunuz?