Oğlum 15 aylık yaklaşık 4 5 gündür durmadan ağlıyor. Normalde ağlayan bi bebek değil tek tük ağlar uyanınca bile gülen eden neşeli bir bebek yani. Simdi sadece ağlıyor durmadan ağlıyor Ağrı kesici veriyorum yok ne yapsam nafile. Her şeyi dağıtmak istiyor izin verdiğim şeyler oluyor vermediklerimde basıyor yaygarayı. Bardağı yere atacaktı aldım elinden yarım saattir susmadan ağlıyor. Gece de 10 kere kalkıp ağlıyor. Neden ağlar ki bi bebek durduk yere? Bir yeri de agrimiyor gördüğüm kadariyla dis etinde de kabariklik yok