1902ctn şu an çok katı bir diyet yapıyorum. Mukusla kaka , egzama, ağlama krizleri kalmadı. Alerjisinin geçip geçmediğini bilmiyorum. Diyete devam ediyorum. Malum ne kadar katı diyet yaparsan o kadar çabuk geçiyor. Şu an dokuz aylık. 11 aylık olunca (diyette 6.ay bitince ) alerji doktoruna götürüp test yapılmasını talep edeceğim