dgncgl hayır, alerji ve immünoloji bölümüne takipli idik bu süreçte. 2 ayda bir gittik. Koruyucu antibiyotik olan bactrim kullandık ve bu süreçte beslenmesine çok dikkat etmeye çalıştım. Hasta etmemeye çalıştım. Mesela bnm çocuğum sık hasta olurdu bağışıklığı düşük olduğu için, uzunda sürerdi hastalıkları.
Elhamdülillah yğkseldikten sonra bu kalmadı.
Ben aynı zamanda doğal takviye edicilerle destekledim, çok şükür şuan da iyi