Kızlar kızım 3 yaşına girecek 1 ay sonra. Kulaklarını hep deldirmek istemiştim ama çok küçük olduğu için gönlüm el vermiyodu. Şimdi bende olsun teyzesinde halasında küpe görüyo ve heves ediyo. Bana sormuştu kulağımda görünce bende küpe diyince ay çok güzel bana da küpe alalım mı dedi sonra bende ona küpe takması için kulağını deldirmemiz gerektiğini ve delirirken aynı aşı olur gibi kan alır gibi biraz canın acıcak ama sonra geçicek eğer kabul ediyosan deldiririz dedim yinede istediğini söyledi. Ama ben nedense hala emin olamıyorum. Aslında süsü püsü takıyı çok sever eminim küpe takmak çok hoşuna gidicek. Sizce deldirsem mi