İyi geceler güzel anneler bugün normal rutin kontrole götürdüm bebeğimi bu arada 8 aylık göğsüne bakalım dedi üfürüm var dediler hiç duydunuzmu yaşayan varmı çok moralim bozuldu çocuk kardiyoloji baksın bir dedi kalbinde delik vs varmı diye genelde bebek ve çocuklarda masum üfürüm oluyormuş ama olmayabilir dedi çok üzüldüm pazartesi çocuk kardiyoloji randevusu aldık goturcem o zamana kadar da içim içimi yiycek herhangi sağlık sorunu hiç biseyi yok dogdugundada butun tetkikler herşeyi yapıldı sorun çıkmadı ama şimdi böyle dediler 🥺