Adenkom Kızlar kızım 10aylık olacak 6.ayından beri emekliyor ama öyle hıphızlı değil odadan odaya gidiyor ama aheste aheste birde hızlandığında sesli sesli nefes alıp veriyor neden böyle acaba sizin bebişleriniz nasıl?