Anneler kızım 23 aylık. Ben ileri derece sedef hastasıyım artık tedavi görmek gerekiyor bu gün dr gittim iğneye başlamam gerekiyor.mecbur memeyi bırakmamız lazım ama ben bugün çok ağladım bu sebepten bırakacağım için .tamam 2 yaşına geldi ama bu şekilde bırakmak çok üzüyor benim 🥺 uyumadan önce oturduk kızıma güzelce anlattım bu gece son olucagini herşey beni anlayabilecegi şekilde anlattım 🥺ve en sonunda annem birbirimize yardımcı olmamış lazim bu konuda bana yardımcı olurmusun dedim oluy annem diyerek kafasını salladı ve ben göz yaşlarımi tutamadım sonra göz yaşımi sildi 😢.anneler şimdi bana yardımcı olurmusunuz memeyi bıraktiran anneler neler yapmam lazım nasıl bir yol izlemem lazım sabır taşı dediler aldım kullanayimmi bana yardımcı olursanız çok sevinirim 🥺😢