Doga46
Bunu bebeğime veriyorum ama eğer kabızlık gibi bir durumu varsa vermeyin.
Bi kaşık unu hafifçe suyla beraber kavuruyorum içine de az bisey tereyağı ikisini böyle baya kivam alana kadar (kısık ateşte dibi tutarsa tezgahta da devam edilebilir kavurması)
Sonra çeyrek avokado yoksa başka meyve de olabilir. İçine de az pekmez koyuyorum tatlandırsin diye bu şekilde veriyorum severek de yiyor. Ama şuan güncel kilosunu bilmiyorum