Benim bakıcımda öyleydi , aslında kötü kiyetli değil ama kızım minimum 2 saat uyur gündüz su içtiği sürahiye su bile koymazdı ama kızıma 5,5 aylıktan beri bakıyor ve güzel ilgilenir, kamerayı kabul ediyor, maaşı düzgün diye bir süre ben göz yumdum en sonunda zam istediği ay artık hem ciddi hem kırmadan dedim ben senin gönlünü yapayım me istiyorsan tamam sen de ama allah aşkına şu eve bi el at 😀 Ondan beri toparladık durumu daha iyi gidiyoruz belki sizinki de ciddi bi konuşmayla durumu kavrar.