Belki de babası gittiği için eve geldiği zaman olan ağlamaları öfke nöbetleri babasına karşı yaşadığı bir patlamadır. Geldiği için seviniyor ama tekrar gideceği için kızıyor, ve her çocuğun duygularını dışa vurma durumu farklı. Bence de destek almak en iyisi.