Mervemm0 Merhaba anneler oğlum 3 yasinda. Basınç testi yapıldı. Kulağında sıvı varmış. 2 haftada düzelmedi doktor burun spreyi yazdı tekrar. Eğer duzelmezse kulak tüpü takilir dedi. Hiç bir bilgim de yok bu konuda. Yaktıran var mi
Sleepwalker Mervemm0 benim arkadaşımın kızının burnunda et vardi onu aldilar da kulağına zarar gelmesin diye kulağına tüp takmışlar çocuk günlük ne yapıyorsa aynı şeyleri yapiyor engellemiyor hayatını
Gmzcn Mervemm0 kısa süreli bir 9 ay içinde tüp kendi kendne düşüyor bildigim kadarıyla bizde taktırcsktık kıyısından döndük cok sükür