Burcu2389 Merhaba kızlar 35 günlük bebeğim var gözü böyle bir noktaya cok dalıyor ve ara ara sıcramaları irkilmeleri var İnt den baktıgımda Allah korusun epilepsi belirtisi arasında diyor kızlar bebeklerin gözü dalar mı yada irkilip sıcramaları normal mi