Bizim ki 3 ay 2 günlük 9-9.30 gibi uyutuyorum bazen diretiyor ama ben yinede pes etmeden uyutuyorum 10 gün öncesine kadar gece uykusu çok iyiydi ilk yatırdığımda 5-6 saat uyuyordu ama sanırım atak haftasındayız ve 2 saatte bir kalkıyor emip geri uyuyor sabahta 7.30 da ayaktayız🐣