Ballibademin_21 4 kişilik bir pandispanya istiyorum yani cm olarak düşünürsem 19 cm’lik bir kalipta yapacagim bana tarif verirmisiniz youtubede hiç bir şekilde küçük boyutta pandispanya yapimi bulamadm tek çarem happy kids anneleri😄
ayseee_ Ballibademin_21 bugün arkadaşıma pasta yaptık hazır aldım valla yapamadım 😂 tadı gayet güzeldi ama içini biz yaptık
Sleepwalker Ballibademin_21 instagramda bi kadın var pandispanya tarifi verdi gecen yaptim cok güzel oldu bi bak istersen hulyanin_tatli_dunyasi kakaolu pandispanya yuvarlak kalıpta yaptığı
sifirekran_bolkitap Ballibademin_21 ben bu tarifden yapıylrum fıron tepsisinde kişi sayısına göre küçük yapacakcam 1 tepsi yapıp 4 e bölüyorum😊
Miray17 Ballibademin_21 pasta kursuna gittim yuvarlak ve kare ölçülerinde cm cm ne kadar malzeme ölçülerini verdi hoca ona göre pandispanyayı yapıyoruz
Bebegimveben_ Ballibademin_21 yapıp yuvarlak kalıpla kesmeyi deneyin diğer türlü tutturmanız zor olabilir
selimhankerem Ballibademin_21 nefis yemek tarifleri ne bak yuvarlak yapıyor çokta güzel ben iki defa yapmıştım şahane olmuştu
Miray17 Minelinannesii34 pandispanyanın üstüne muhallebisi yapılıyor ona kıvam vermek için muhallebisi daha düzgün durması için
Miray17 Ballibademin_21 sırf onun için tartı dahi aldık. Kurs bitiminde sınav dahi olduk pasta yaptık onun için bir sürü malzeme aldık kalıbından tutun herşeyini
Ballibademin_21 Miray17 püf noktalari varmi önerileriniz nedir ilk defa yapcam oğlumun 1 yaş pastasi icin 🥹
Ballibademin_21 Miray17 aslinda benimde hobi alanima giriyor pasta ile ugrasmak online egitim varmi aceba