Ben kızıma asla bir şey yediremiyorum bi lokma yesin diye kırk takla atıyorum. Balık da yemiyor haliyle neler neler yaptım. Organik aldım her şeyini, salçasında yapına makarnasına kadar özel aldım baktım yemedi artık kendi yediklerimizden vereyim dedim yine yemedi çok nadir bir iki lokma belki emdiği için istemiyor olabilir diye düşünüyorum 1 yaşında ben de hem iştahı açılır hem de balık yemediği için ocean fish oil aldım eczaneden internetten daha pahalıya denk geldi çünkü yorumlarda tarihi yaklasan ürünleri gönderdikleri yazıyordu. Bende aldım kullanıyorum 3 gündür. Ama çay kaşığıyla veriyorum suan. İki yaşa kadar boyle devam edicez. Doktoruna sormadık bi sorun olacagını düşünmüyorum. Eczacı da yarım versen yeter dedi. Sabah demir+ d vit (ocean ikisi de) öğlen bişeyler yedirebilirsem balık yağı veriyorum. Önümüzdeki ay değerlerine baktırıcam. Ama bakık yağının çok önemli olduğunu biliyorum 1 yaş ideal diye okumuştum.