Sldmrt Merhaba anneler çocuğu yuvam İstanbul’a giden var mı ? Memnun musunuz? İçerdeki koşulları etkinlikleri vs
Sldmrt Alminazli bize çıktı kayıt için çağırdılar ama iyi mi okulunu değiştirmeye değer mi diye merak ediyorum
Keremikoom Sldmrt merhaba kayıt çıkmadan önce eve gelip sorular sordular mi bende başvurdum da geçen gün geldiler eve duruma göre dönüş olacak dediler siz süreç nasıl oldu
Sldmrt Keremikoom hayır eve gelmediler direkt aradılar kayıt hakkınız çıktı diye. Bildiğim kadarıyla en önemli kriter annenin çalışıyor olması.
Keremikoom Sldmrt yok annenin çalışması pek önemli ama tabi ki çalışma isteğini soruyor, bize de çıktı yuvanın açılmasını bekliyorum bakalım
Alminazli Sldmrt hangi semtte oturuyorsunuz bu ayda kayıt yapılıyor muki biz yedeğe çıkmıştık buralar Nisan Mayıs gibi çekiliyor çünkü genelde